Man måste vara frisk för att bli sjuk!

Ligger hemma i soffan och lyssnar på fin musik och tänker på fina saker! Skulle kolla på film men det slutar alltid med att jag gör något annat, blir alldeles för rastlös!

Har haft en super bra dag med favorit personerna i mitt liv! Dom som alltid får mig att må bra! Så tacksam över att jag har så fina människor i mitt liv.
Annars händer det inte mycket just nu, jag jobbar mycket och trivs verkligen jätte bra! Och om en månad börjar jag plugga! Känns jätte bra, känns som ett steg mot målet!det mesta känns bra just nu! :)


Long time no see

Nu var det länge sen jag skrev här, men jag har inte haft så mycket att skriva och jag har inte känt för det! Det är inte så mycket som har hänt, jag har jobbat väldigt mycket. Men jag gillar det!
Imorse vaknade jag tidigt, så låg kvar i sängen och kollade på julkalendern, så himla mysigt!
Nu sitter jag och äter frukost framför tv:n och funderar på om jag ska städa och tvätta innan jag ska iväg till jobbet.

Det är inte särskilt mycket som händer i mitt liv just nu, men snart så börjar jag plugga och grejer så då hoppas jag på lite mer action! :)

Ska försöka att komma ihåg bloggen lite mer också!

RSS 2.0