Mysig morgon

Vaknade även idag av solen :)
Nu sitter jag och äter massa gott till frukost och lyssnar på musik. Funderar på vad som händer idag. Jag behöver städa och fixa lite här hemma. Sen blir det nog en lång promenad i det fina vädret :)

Hoppas dina barn blir fula!

Vaknade bredvid bästavän imorse av att solen lyste upp hela lägenheten. Underbar känsla!
Solen gör verkligen humöret bättre!
Sen åt vi mysfrulle och rullade ner mot stan där det blev fika gånger 2 och boka tid för tatuering! Är så taggad! I maj gör jag min andra tatuering! :)
Nu har jag precis ätit god middag med mamma och pappa och ska snart åka hem till mig igen.

Blir så lack på folk som inte kan ta ett nej. Man måste typ skrika och dampa för att dom ska förstå. Ibland undrar jag hur låg IQ nivå vissa har :)) nej men det är lite kul!

Fuck it!

Åh sämsta dagen.
Nu ska jag dricka kaffe och lyssna på musik i hopp om att bli glad!
Hatar att folk hela tiden tar mig för givet.

Något som gör mig glad iallafall är att nu har vi biljetter till P&L och jag längtar äckligt mycket!
Behöver nog ha något att längta efter, annars blir livet så tråkigt och man ser lixom inte fram mot något. Men nu jäklar, om 4 månader baby!

Orkar du så orkar jag

Humörsvängningar
Är jätteglad, arg, lite ledsen och förvirrad på samma gång. Älskare..
Sitter och kollar tv med min mor just nu, ska ha myskväll till mello ikväll :) har haft en supermysig dag med bebe, köpte massa onyttigt och hyrde film och böra låg och tjockade oss i hennes soffa. Underbart :)

M å s t e s l u t a t ä n k a !
Det här smset fick jag nyss :)))))

Tankar

Har haft några kompisar här hela kvällen, dom gick nyss. Nu ligger jag i sängen med bultande huvud och massor med tankar. Men har haft en kul kväll :)
Ska försöka sova snart så jag orkar med morgondagen. Ska tilloxelösund och träffa Bea. Sen åker jag hem till mamma och äter vofflor och har myskväll! Sånt man behöver :)
Godnatt alla fina
Bäst!

It's friday

Fredag! :D
Dagen började dock inte så bra, tandläkarbesök som gjorde så sjukt ont, har fortfarande ont i käften och går och spottar blod :(
Sen har jag vart duktig och handlat och fixat ordning hemma i lägenheten med mamma och pappa :) nu är jag helt slut och sitter och glor på OC :)
Ikväll kommer förmodligen några kompisar hit och dricker öl och spelar! Mys! Orkar verkligen inte gå ut den här helgen, va tydligen någon fest men jag orkar inte så blir spel och öl kväll istället :)
Ska hoppa in i duschen nu och fixa mig lite :)
Puss

Här blev jag den jag är

Är hemma i Oxelösund med mamma och pappa, behövde komma bort från all dramatik och allt skitsnack och då är det här det bästa stället att vara på!
Jag känner mig riktigt glad just nu, trotts allt runtomkring och det beror på att jag har så jävla fina människor i mitt liv, mina vänner och min familj. Särskilt min syster som är så himla grym, hon gör mig alltid glad! Kan inget annat än att le när jag tänker på hur mycket bra folk jag har i mitt liv! All kärlek till er <3
Ikväll blir det god mat med mamma och pappa och kanske någon film. Ska stanna här inatt och imorgon åker vi till min lägenhet och fixar lite, har lite saker som ska borras upp på väggen och så :) sen blir det en lugn helg för mig, med vin fina vän matteboken.. Haha!

Drama

Från att gå från världens gladaste till att sitta med ångest och gråta. Hatar allt drama i den här staden. Alla överreagerar och överanalyserar allt! Sitter just nu och väntar på bästa vän, ska ut och käka, boka biljetter till sommaren och sen bio. Blir alltid glad av den tjejen! Bästa medicinen när man är ledsen :)
Har förövrigt världens bästa syster, vet att jag sagt det förtur men kan aldrig säga det för mycket! <3

Lycklig tjej!

Är världens gladaste just nu. För idag bokar vi biljetter till peace and love och till winnerbäck OCH kent! Underbart! Kommer bli en grym sommar! :D åh är så stört taggad!

Sitter och dricker kaffe och väntar på att Johannes ska komma förbi en stund. :) sen kommer Carro och hjälper mig med matten och senare blir det bio! :) härligt!

:)

Ensam är stark, vilket jävla skitsnack

Sitter hemma hos föräldrarna just nu (igen) har en period just nu då jag hatar att vara själv. Tycker verkligen inte om det. När jag är själv hemma så har jag alltid tv:n och musik på för att det ska va lite ljud i lägenheten. Haha då får jag ju skylla mig själv sen när el räkningen kommer! Nej men ibland älskar jag att vara själv och njuter verkligen av det men inte just nu.
Ikväll blir det film hos mig med Bea och Johannes. Ska se hunger spelen. Älskar den filmen :)
Bjuder på en enormt fin bild på mig och Johannes :)

Pirrig

Har haft en fin dag med Bea, sen åkte jag hem till mamma och pappa på middag. Passade på att kolla lite olika utbildningar och lägenheter när jag var där, just nu lutar det åt Linköping eller Stockholm. Åh är galet taggad och hoppas verkligen på att komma in på något av det jag söker.
Kom nyss hem till min nystädade lägenhet :) nu sitter jag och kollar på Johan Falk med en snarkandes katt på magen. Mys!
Förövrigt så tycker jag att det kan bli sommar nu! :))

Ska krypa ner i sängen nu och fortsätta kolla film.
Godnatt finisar

Söndag

Vaknade bredvid bästavän nyss, nu ligger vi och kollar någon dålig film och samlar energi till att gå upp och fixa frulle. Sov typ 10 timmar inatt, så skönt och behövligt! Idag funderar jag på att ställa in alla mina planer och åka hem till mamma och pappa. Då kan pappa laga min bil också! :)

Jag och Bea. Du är så jävla bra, fattar inte vad jag skulle göra utan dig! <3

Nån måste byta stad

Längtar till hösten. Hoppas verkligen på att komma in på någon av skolorna jag ska söka. Skulle vara så skönt att flytta och träffa nytt folk och samtidigt plugga till något man brinner för. Håller alla tummar och tår på att det blir som jag tänkt! Men vi får se!
Får försöka bli klar med pluggandet jag håller på med nu först sen visar sig resten! :)

Jag spyr i ditt face!

Usch jag är äckligt trött, har vart ute två dagar i rad nu och det känns idag. Igår va kul till en början, sen blev det bara massa drama och skit. Något jag hatar är svartsjuka. Något jag hatar ännu mer är när folk ältar saker som inte längre finns. Tack för du förstörde min kväll! :))
Nej men det löste sig inatt som tur var! Just nu ligger jag i soffan och kollar true blood och väntar på att Bea ska komma, det blir middag och melodifestivalen ikväll. Mys!
Jag hatar allt som har med känslor att göra just nu. Vill helst inte känna någonting alls!

Fyll mig med luft igen
Gör mig synlig
Du får gärna avsky mig
om det gör mig tydlig igen

Onsdag

Tog lång sovmorgon imorse. Så skönt att vara helt ledig idag! Måste dock plugga massor till provet imorgon.
Ska åka hem till Oxelösund på eftermiddagen, mysigt!

Imorgon är det alla hjärtans dag, gillar inte riktigt den dagen. Men ska hem till en fin vän på middag och vin, sen får vi se vad som händer. :) tycker alla hjärtans dag är så överskattat, bara ett sätt för alla företag att känna massa pengar på. Men hoppas ni får en fin dag med någon ni tycker om! :)

Tisdag

Kom nyss hem från skolan, massor att göra och är sliten efter helgens jobb. Måste städa och plugga hela dagen, finns ju roligare saker att göra menmen. Prov på torsdag och jag fattar nada.
Finns ingen tid till att bli frisk heller. Har så sjukt ont i lungorna och världens jobbigaste hosta..
Igår hade jag sällskap av Bea hela kvällen. Åt kinamat och satt och pratade hela kvällen. Myspys!
Nu ska jag sätta igång med naturkunskapen. Har inget vettigt att skriva om iallafall.

Hur fan tänkte du

Är så äcklad av mänskligheten.. Det går inte att lita på någon och alla snackar så mycket skit. Usch skärpning!

Det måste vara på liv och död

Nu börjar jag äntligen bli frisk igen, eller jag kan iallafall kliva upp ur sängen nu. Usch vad jag hatar att vara sjuk!
Imorgon är det skola och jobb som gäller, får se hur trött jag är efter det! Haha
Bea och Elin kom till mig igårkväll, sen stannade Bea till idag då vi har gått på stan och snackat massa skit. Det är så skönt att ha någon man kan berätta allt för.
Annars är det rätt dött nu, händer inte mycket alls. Ska boka tatueringstid i veckan om jag hinner, längtar!
Något mer jag längtar till är sommaren och peace & love! Det kommer bli så sjukt kul och galet! Det är ju baara 4 månader kvar haha!

Bild från förra året

Hope is the only thing stronger than fear

Only know your lover when you’ve let her go

Fy för den här dagen! Inte sovit alls inatt, har haft hög feber och hostar upp mina lungor. Kroppen värker och huvudet spränger. Det är mindre kul!
Har rest mig ur sängen en gång idag och det va för att hämta Alvedon.
Nu väntar jag på att min fina vän Carro ska komma hit på fika. Sällskap tackar jag inte nej till!
Så det blev varken skola eller jobb för mig idag.. Trist men får försöka bli frisk nu istället!

Well you only need the light when it’s burning low
Only miss the sun when it’s starts to snow
Only know your lover when you let her go

RSS 2.0