Onsdag

Godmorgon!
eller ja jag har vart vaken i några timmar. Idag har jag självstudier så jag passade på att ta en ordentlig sovmorgon för att försöka bli av med förkylningen som smyger sig på nu. Känns som jag lyckades för idag mår jag mycket bättre än igår. 
Skolan går jätte bra och jag trivs verkligen! Det känns som jag har valt helt rätt (: det är väldigt intensivt men tror att man får räkna med det. idag pluggar jag hemifrån, vilket också kan vara skönt. Då hinner man med lite annat också. 
 
idag längtar jag faktiskt tills det blir sådär höstigt ute, när träden färgas i olika färger och det blir sådär frisk och skön luft. När man kan sitta hemma med tända ljus och en stor filt om sig! Har haft lite svår att acceptera att sommaren är slut, men inte längre. Nu vill jag ha höst! 
Ska jag vara ärlig så längtar jag Tilling med till julen hihi..
men nu ska jag åka och handla, sen väntar plugghögen och massa tvätt. 
Puuuussss
RSS 2.0