Jobb

Hela helgen lång


Onsdag

Sitter och äter frukost och kollar på the notebook hemma hos min fina, han är dock på jobbet. Jag börjar inte förens tre så har tid för lite morgonmys!
Igår va jag på skolan första gången, börjar påriktigt på tisdag. Ska bara läsa några olika kurser den här terminen :) käns hur bra som helst! 
Käns äntligen som jag har en plan på hur jag vill ha det! 
Som sagt så ska jag jobba kväll, men det är ganska skön tid 15-20 så efter jobbet ska jag nog tillbaka hit och mysa! 

Så himla charmiga! ❤️

14/1-14

Tog en ordentlig sovmorgon idag. Men har ändå hunnit vara lite effektiv, tvättmaskinen är igång disken är undan plockad och nu sitter jag och käkar frukost framför tv:n, som består av fruktsallad och kaffe! 
Sen kommer fina bea för lunch och en runda på stan. Jag ska på ett möte med skolan på eftermiddagen också. 
Känns bra att allt börjar lösa sig nu. Jag har nog äntligen kommit på vad jag vill plugga till osv. Behöver bara läsa några kurser innan jag kan söka på riktigt! 

Nu ska jag vika all ren tvätt och slänga fram damsugaren :) 


Måndag

Nu har ännu några veckor gått sen sist jag uppdaterade. Minns inte riktigt när jag skrev sist, men det är en hel del som hänt!
Först gran canaria med bästa vän, som va heeeelt sjukt! Har inte skrattat så mycket, någonsin! Helt klart ett minne för livet. 
Sen när vi kom tillbaka till Nyköping kom även alla problem tillbaka. Men nu är det löst och jag mår riktigt bra!
Har träffat en speciell person som gör mig till världens lyckligaste och har insett vilja mina riktiga vänner är! Känns helt underbart!

Helgen har spenderats med fina vänner och E. Blev en liten utgång på lördagen och sen har det mest vart myspys! 
Nu är jag hemma i min lägenhet, för en gångs skull! Käns som jag aldrig är här längre. Så nu ska jag passa på att städa och plocka lite innan jobb. Och ikväll kommer min fina som sovsällskap! 
Har även hunnit med frukost med min fina Carro! Så mysigt :)

Nu hör jag att dammsugaren ropar på mig!

Puss


RSS 2.0