Bråvalla

Eftersom peace and love blev inställt (vilket egentligen inte alla va oväntat) så har vi nu efter mycket om och men bokat biljetter till bråvalla istället. Vilket förhoppningsvis kommer bli awesome!
Ska äntligen se all time low live! Har lyssnat på dom sen första gången jag va i England, vilket va 2007.
Ah såatteh tror det blir galet!

Annars händer det väll inte så mycket just nu. Njuter utav sommaren och kämpar för att få en fin bränna. Men solen vill inte samarbeta med mig :(

Ledig hela veckan vilket är jätte skönt, sen jobbar jag heela sommaren. Och lite i höst, om jag inte kommer in på skolan jag sökt, som jag får reda på om 2 veckor. Så nervös! Vill så jävla mycket!

Jun. 23, 2013

Inget att skriva.
Händer galet mycket men inget jag känner för att berätta här.
Återkommer när det finns något att skriva om

Jun. 16, 2013

Vaknade nyss, skönt! Nu har jag äntligen kunna sova ut efter 3 dygn med alldeles för lite sömn. Idag är planerna städa, städa och städa sen träffa Thomas förhoppningsvis.
Ledig ända till på fredag och det känns hur skönt som helst! Ska passa på att träffa folk och njuta av sommaren :)
Och nästa vecka är det tänkt att jag och Bea ska åka till London, men har inte hunnit fixa biljetter än så får se.
Nä nu frulle sen sätta igång och städa..

Inspire me

Nattjobb

Vet inte hur jag ska klara ännu en natt på jobbet. Jag har inte kunnat sova alls mycket idag för det har hänt så mycket annat. Så jag är helt slut redan nu. Men sista natten sen är jag ledig en hel vecka :)
Ska börja packa ihop mina saker nu och åka mot jobbet. Längtar till imorgon bitti när jag får åka hem och sova.

Bäst

Jun. 09, 2013

Älskar mina humörsvängningar! Eller nä, kanske inte.. Så fort jag blir ensam så blir jag helt sajko. Antingen blir jag jätte arg, ledsen eller irriterad. Haha vad är felet? Jag behöver inte ens ha något att vara ledsen, arg eller irriterad över jag bara är det. Brukar till och med vakna och känna mig svinarg. Men när jag är med någon så försvinner allt det där. Jagvillintevaraensam!
Jaja, nu ska jag kolla film, lyssna på åskan (som förövtigt skrämmer ihjäl mig) och dö tråkighetsdöden.

Jag ska aldrig mer säga sanningen till någon som har en förmåga att inte förstå

Jun. 08, 2013

Nu skulle jag vart i Linköping egentligen. Men huvudet gör satans ont och plånboken ät tom. Så nä..
Va i tystberga igår med folk. Va helt okej kul. Åkte hem imorse och nu ligger jag i sängen och funderar på vad som händer denna lördag. Jag stannar nog hemma. Behöver vara ensam med mina tankar, även fast jag känner mig ensammast i världen så är det rätt skönt just idag.
Ska gå en promenad i solen nu och handla lite.

Dör trötthetsdöden

Är på jobbet, jobbade natten till idag sen hem och sova 5 timmar och åka till jobbet igen för kvällspass. Och nu ska jag åka och storhandla om jag hittar en öppen affär.. Vill sova! Hehe

Dör trötthetsdöden

Är på jobbet, jobbade natten till idag sen hem och sova 5 timmar och åka till jobbet igen för kvällspass. Och nu ska jag åka och storhandla om jag hittar en öppen affär.. Vill sova! Hehe

Här blev jag den jag är

Ligger i bäddsoffan i mitt barndomshem och önskar att jag va 5 år igen. Allt va så lätt då, inga problem i hela världen.
"Som jag minns det va det lätt, även när jag trillade omkull"

Har iallafall vart hos mamma och pappa hela kvällen, ätit gott, pratat och myst!
Det är skönt att komma hem hit, jag mår alltid bättre när jag är här. Det är här jag kan sluta tänka och må bra.

Nu ska jag gosa ner mig med min finafina hund och läsa lite.

Jun. 04, 2013

Tog en rejäl sovmorgon idag. Skönt och behövligt.
Jag är så trött på att gå och vänta. Det känns som jag väntar på att få börja leva på riktigt. Och jag vet inte ens vad det är jag väntar på. Jag vill verkligen få veta vad jag ska göra i höst. Vill inte ha för höga förväntningar och tro att jag kommer komma in på skolan jag sökt. Men ärligt talat, om jag inte kommer in kommer jag gå sönder. Då är jag fast i Nyköping utan att egentligen veta vad jag ska göra och jobba med.. Jag vill inte det. Vill iväg och träffa nya människor och göra något nytt. Får panik!

Är fruktansvärt uttråkad just nu. Vad händer idag? Orkar inte bara sitta hemma. Blöööh

just because it burns doesn't mean you're gonna die

.

Hoppas dina barn blir fula!

Går sönder

Det här tar sönder mig.
Det är egentligen konstigt hur man kan sakna något som aldrig funnits. Det var aldrig påriktigt för dig

Lång dag

Hemma efter 7-21 på jobbet. Nu ligger jag i soffan och kollar på något dåligt program på tv och önskar att jag slapp vara ensam ikväll. Har sånna jobbiga humör svängningar så kan börja gråta över minsta lilla haha. Hade vart skönt att slippa vara emo själv. Men ska ändå sova snart så den här dagen försvinner, för alltid!
Imorgon ska jag träffa min fina vän Thomas. Han är bra och gör mig alltid glad.

RSS 2.0