Som ett obehagligt allvar, drar sig hösten in i stan

Det händer inte allt för mycket i mitt liv just nu, men det är skönt. Jag trivs.
Jag jobbar sista veckan för i sommar nu sen går jag på min vanliga anställning igen. Men inte allt för länge, för snart drar jag och bästa från den här tråkiga staden och det här landet!
Jag har kommit igång med träningen ordentligt nu också, känns hur bra som helst! Men idag mår jag dock inte så bra, jag har nackspärr som gör att jag mår illa och får sprängande huvudvärk.
Hoppas på att det går över snart (: om ungefär en timme ska jag åka och jobba första natten den här veckan, blir trött bara av att tänka på att jag inte får sova innan 8 imorgon!
Ah sen finns det väll inte så mycket mer att skriva om.
Får se när jag känner för att uppdatera igen osv!
Vi hörs när vi hörs

RSS 2.0