Jobb

Har rast på jobbet just nu. Inte alls taggad på att vara här idag men bara idag och imorgon, sen har jag en dag ledigt!
Saknar iallafall Emma, min fina vän som jag inte träffat på länge. Behöver hennes råd och hennes sjuka humor!

Får se vad som händer efter jobbet, har lite olika förslag, men vet inte om jag känner för något utav det. Är bitter idag haha! Så det bästa är väll att åka hem och låsa in mig och försöka hålla mig borta från folk.

Vet att jag inte alls skriver här ofta längre. Men jag hinner inte, jobbar så gott som varje dag och när jag väl är ledig så finns det ju faktiskt roligare saker att göra. Men jag ska försöka att uppdatera er ibland!

Bjuder på en sommarbild!

Död

Knappt sovit alls inatt, huvudet har gjort ont och så fort jag somnat har jag vaknat med panik för jag drömt mardrömmar. Är alldeles för stressad just nu, kan inte ens slappna av när jag sover. Vaknade iallafall kvart över fyra och kände att jag inte kan gå till jobbet idag.. Så ringde och sjukanmälde mig direkt.
Jag hatar att jag nästan jämt har ont i huvudet, men idag är det så sjukt mycket värre än vad det brukar vara.. Kan inte ens äta för det gör så ont.
Well well.. Knarka värktabletter och dricka litervis med vatten. Funderar på att åka hem till bästa vän för att ha slöa med filmer osv.
Hatar att det är så fint väder ute, när jag inte orkar gå ut..
Bajsdag

Jobb

Sitter på jobbet och slöar.
Jobbar 7-16 idag, vilket är det tråkigaste som finns. Efter jobbet ska jag iallafall hem till pappa och träna, sen stannar jag nog och käkar med dom.
Jobbar till lördag, söndag är jag ledig. Sen kör vi en vecka utan ledighet.

Jul. 16, 2013

Blir inte många inlägg nu för tiden, men jag jobbar väldigt mycket just nu och när jag kommer hem har jag annat att göra eller är så trött så jag inte orkar.
Händer ändå inte så mycket intressant just nu. Jag kom inte in på skolan jag sökt, eller ah är reserv.. Men det va lite tråkigt så har vart lite nere ett tag.
Istället för det funderar jag på att åka utomlands och jobba. Vill verkligen komma iväg en stund. Men får se, orkar inte tänka så långt framåt!
Annars är det mest jobb nu. Idag har jag haft min enda lediga dag den här veckan. Den har spenderats med pappa och senare åkte jag med Emma till västerljung och tillbaka. Nu ligger jag på soffan och kollar tv och försöker bli trött, för imorgon ringer klockan 5 igen..



jag kan va ditt plåster, skydda dig ett tag
men vi båda vet att plåster faller av

Det finns plåster som du måste riva av

Jul. 15, 2013

Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
call I'm desperate for your voice

Vill du ha en idiot

Nervös

Idag får jag veta om jag kommer in på skolan jag sökt eller inte, om jag ska flytta från Nyköping eller inte.
Är jätte jätte nervös!

Pirrig

Jobb

Sitter på jobbet och är galet rastlös. Hur lugnt som helst.. Skönt det med ioförsig.
Har en dålig dag, har sträckt mig i ryggen så gör ont hela tiden.. Sen är jag trött och på allmänt dåligt humör.
Hoppas på att få träffa fina Bea efter jobbet, behöver min lilla glädjespridare idag.
Annars inte mycket att skriva.
Är äckligt nervös, på fredag får jag veta om jag kommer in på högskolan efter sommaren.. Känns som hela min framtid avgörs på fredag. Även om jag inte kommer in på skolan jag sökt så tänker jag flytta. Behöver förnya mig lite..
Aja nu ska jag väll fortsätta jobba.
Pusspuss

Som ett efterlängtat mongobarn

Allt går att laga en gång, två, tre
Kanske fyra men fem, där går gränsen
Allting är trasigt, sprängt, och flisen ligger i drivor
Jag plockar upp det och sätter ihop det till nånting nytt nu
Det ser sjukt ut. Men det är det bästa som jag har
Som ett efterlängtat mongobarn

Jul. 02, 2013

Mår bättre idag.
Jag är så sliten så min kropp säger ifrån och mitt huvud fuckar ur. Men nu har jag sovit och ätit ordentligt så nu känns allt bättre.
Blir snart upphämtad för ikväll väntas filmkväll eller liknande :)

Kom på att jag inte berättat något om bråvalla än.
Jag hade mestadels jätte kul, förutom lite drama och för mycket alkohol för vissa så va det bra!
Själva området va en enda stor lerpöl, jag är så glad att jag tog med mig stövlar! Första dagen åkte vi mellan.. Men de två andra nätterna sov vi i bilen. I min lilla Ford haha! Inte mycket sömn och alldeles för lite och fel mat. Därav är jag sliten nu.
Men det va en lyckad festival iallafall :)
Slänger upp lite bilder från helgen

Trasig

Håller på att gå sönder

RSS 2.0