Fredag

Ligger hemma i soffan med halsont, täppt näsa och feber.. Roligaste sättet att spendera en fredagskväll! Eller?
Medans mina partypinglor till kompisar festar och dansar hela natten ligger jag framför tv:n. Va tänkt att jag skulle få lite sällskap av Carro, men så blev det inte heller.
Aja jag lider inte direkt. Rätt skönt att bara ta det lugnt och slippa all drama som oftast skapas kvällar som denna. Haha!
Det som är jobbigt är bara att jag känner mig så sjukt ensam.. Tänker så mycket när jag är ensam vilket leder till ångest. Är så himla nervös över hur hösten kommer se ut för mig.. Jag önskar verkligen att jag kommer in på skolan jag har sökt.. Egentligen onödigt att tänka på, finns ändå inget jag kan göra. Bara vänta och se.
Aja nu ska jag kolla på film och äta rabarberpaj i min ensamhet.

Bajs

Nu stänger jag av mobilen och lägger mig i sängen för att kolla vänner. Jag känner att allt bara faller just nu. Jag måste tänka på mig själv just nu. Kan inte hela tiden försöka hjälpa alla andra när jag själv mår dåligt. Det som känns lite tråkigt är att jag försöker alltid göra så att folk mår bra och stötta dom när dom mår dåligt. Men när väl jag är där.. Vem hjälper mig? Vem fångar mig när jag faller? Jag klarar mig bra själv, väldigt bra. Men ah ibland behövs bara en kram eller några snälla ord. Och nej, att krama mig själv och prata med mig själv funkar inte på samma sätt ;)
Nej nu ska jag lägga mig och kolla vänner!

Vi är tomma skal som suktar efter innehåll

Helgen har bestått av massa tårar, men minst lika mycket skratt. Har träffat underbara människor som gör mig glad. Men sen finns det mindre underbara människor som bara vill förstöra. Jag är trött på det nu. Det kanske är dags att rensa upp bland vännerna snart igen. Sen har jag bråkat med en vän som jag egentligen inte alls vill bråka med och ska jag vara ärlig vet jag inte ens varför..
Ja det är lite tungt just nu, men jag är ändå så fruktansvärt glad att jag har så fina människor runt mig.
Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, har firat morsdag och nu sitter vi och kollar på tv och myser.
Ska snart åka hem till mig.

Utgång

Igår va det menat att det skulle bli utgång osv. Kvällen började jätte bra med fina människor. Men direkt vi gick ut blev det kaos! Bråk, tårar och polis hade kvällen att bjuda på. Är så äckligt besviken på folk som inte lyssnar. Känns som dom lever för att göra andras liv dåliga.
Well, nog om det. Lägger upp några bilder från början av kvällen när vi va glada och hade kul!

Kaos

Om det är möjligt så blev nyss den här dagen ännu värre.

Allt känns så jävla underbart just nu (eller?)
Jobbet är det bara skit med, jag är sjuk och orolig över vad det kan vara för fel, folk kaosar utan anledning och jag har knappt tid att tänka på mig själv längre.
Jag försöker verkligen, verkligen göra mitt bästa hela tiden och finnas för folk jag bryr mig om osv. Men nu har det tagit stopp. Jag orkar inte mer. Jag vill inte bli tagen förgivet längre. Jag vill kunna säga ifrån när någon behandlar mig fel osv men tror jag är för snäll och jag prioriterar alltid andra före mig själv, försöker alltid vara alla till lags men nu orkar jag inte. Jag vill lägga mig och sova tills folk fattar att det inte funkar såhär.
Bajsdag!

May. 23, 2013

Det är kaos i mitt huvud just nu, jag vaknade halv 8 imorse men ligger fortfarande kvar i sängen. Orkar verkligen inte kliva upp orkar inte ta tag i allt som måste göras och jag orkar framförallt inte åka och jobba och spela glad. Men bara att bita ihop, sen är jag ledig hela helgen vilket känns skönt! Måste bara ta mig igenom den här dagen.
Vet faktiskt inte riktigt vad det är med mig förutom att jag är så fruktansvärt trött på allt. Det jobbigaste just nu är nog ändå jobbet. Jag går runt med en klump i magen hela tiden för jag känner mig sviken och utnyttjad. Men vax ska man förvänta sig. Om en månad blir det iallafall lite bättre för då börjar jag på mitt sommarvik och ja där trivs jag osv
.
Hoppas dagen går fort bara

Dåligt

Usch vad dålig jag har blivit på att uppdatera här.. Men har haft annat för mig och prioriterar inte bloggen.

I måndags gjorde jag min andra tatuering. Vart jätte nöjd osv. Vill tatuera mig meeer! Men det får vänta.

Har jobbat endel också, är så fruktansvärt trött på att jobba i nyköpingskommun just nu. Känner mig äckligt utnyttjad och ingen kan svara på mina frågor. Jag trivs jätte bra med själva jobbet och tycker att det är kul osv men jag är arg på arbetsgivaren.. Plus att jag kommer inte få jobba som bestämt i sommar. Det gör mig inte så mycket men själva grejen att dom ändrar i sista sekunden gör mig ledsen.
Aja, nog om det.

Slänger upp en bild på nya tatueringen.

Kul

Kul att jag ringde och sjukanmälde mig imorse och ändå ringer jobbet 3 gånger för att kolla om jag kan jobba. Kul att jag sov och vaknade varje gång. Kul att jag har så ont i huvudet så jag vill spy. Kul liv!
Jävla bemanning som inte kan kolla på sin dator innan dom ringer 3 gånger.
Uuuh vad jag älskar den här dagen och är positiv..

Work

Huvudvärk

Hatar verkligen att gå omkring med huvudvärk varje dag. Jag har haft problem med det i massor med år men de senaste veckorna har det förvärrats rejält. Vill inte heller ligga hemma och tycka synd om mig själv, blir äckligt uttråkad av att bara ligga och glo. Så bu sitter jag på jobbet men ett dunkande huvud. Uh vad jag älskart!
Men förhoppningsvis går natten fort och jag får komma hem till min säng och sova några timmar!

Är så sjukt trött på allt skitsnack som går. Vet inte varför man ska gå omkring och prata skit och sen låtsas va vän. Det äcklar mig. Människor som inte vågar vara sig själva och utnyttjar andra äcklar mig något så sjukt! Usch!

Jaja kanske ska kolla på en film för att fördriva tiden lite :)

D R A M A

Åh blir galen snart. Skitsnack hit och dit och ingen vågar stå för det dom säger.. Haha!
Men vet ni vad? Jag bryr mig inte :)))

Puss

Seg

Bli så seg när jag har jobbat natt. Hjärnan hänger inte med. Måste skaffa mörkläggningsgardiner till i sommar då jag ska jobba natt hela tiden.
Men jag har hållit igång hela dagen även fast jag vart äckligt trött. Träffade Emma, Robin och Anne senare kom Sanna också. Det blev shopping och mys i hamnen.
Nu ligger jag på soffan och funderar på om jag ska sätta igång en film och försöka varva ner lite. Men risken finns att jag somnar då haha!
Imorgon börjar jag på ett nytt jobb. Är lite pirrig men tror det kommer bli jätte bra.
Åh nu vart jag sugen på varm choklad!
Haha
Puss

Jag önskar jag kunde gå på någonting mer än bara känslan

Minnen, tankar, tårar, skratt, lycka, hjärtekross, trasig, sms..


Kanske är dags att glömma nu och börja om. Bästa tillfället är ändå nu.

Jobb

Sitter just nu på jobbet och kollar på hockey.. Det är ju inte riktigt min grej kan jag ju säga. Menmen.
Är dötrött så känns lite sådär att det faktiskt är 9 timmar kvar att jobba. Men får hälla i mig kaffe och energidricka så ska det nog gå! :)

Är väldigt glad just nu. Alla problem har löst sig och nu har jag äntligen tid att må bra. Det känns otroligt skönt! :))

Party

Igår va det fest och utgång som gällde! Va dock relativt nykter. Skönt!
Hade jätte kul och träffade många roliga människor. Men nu förstår jag ännu en gång varför jag tröttnade på krogen osv. Alltid är det något som händer. Den här gången kunde det ha gått riktigt illa.
Men det va kul ända tills vi skulle dra hem. Jag somnade 4 och vaknade vid 9 så blev inte så mycket sömn för mig inatt. Kul det ska bli att jobba natten som kommer! Men först ska jag träffa fina Emma och Robin. Sen hem till mamma och pappa för middag innan jobbet.
Bjuder på lite bilder från igår

Soffmys

Slänger mig på soffan med en film och bara gosar! Är helt slut i hjärnan. Pyjamasen är på!

Grill

Dagen började med jobb 7-13 och nu väntas grillning. Så härligt väder! Har suttit ute hela eftermiddagen :)
Hände en rolig sak idag, jag blev glad! Men ska inte ta ut något i förskott som jag har en tendens till att göra!
Nu grillning och senare träffa emma om hon lyckas hålla sig vaken :)

RSS 2.0