Myskväll

Nyss hemkommen från min fina carrobarro. Kvällsfika och skitsnack stod på schemat ikväll. 
Har haft en jobbig dag på jobbet.. Börjar bli sjuuukt trött på allt krångel. 
Men dagen blev bättre när jag mötte upp Bea och mammi i stan och hade en mysig stund. 

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med en gosig bebis och några avsnitt vänner på tv:n :) 

Är så äckligt taggad på att åka bort nästa vecka! Ska bli skönt att kunna släppa allt ett tag och bara ha kul! Bara en vecka kvar nu! Woop!



10 november

Long time no see (igen) 
Jag verkar vara periodare när det gäller att blogga. Ibland har jag ingen motivation alls och inget att skriva, men nu börjar bloggsuget komma tillbaka :)
Vet dock inte om jag har mycket att skriva om nu heller, men jag gör ett försök!

Just nu sitter jag och äter frukost med tända ljus och fina Håkan spelas i bakgrunden :) söndag = städdag.. Men ska försöka skynda mig med städningen för att åka till mamma och pappa och fira farsdag! Sen ikväll får jag mysbesök! <3

Antar att det egentligen inte är så mycket som har ändrats sen jag skrev sist. Och det som har hänt är alldeles för privat för att skriva om. Men ah livet rullar på, jag jobbar ganska mycket, har fått vikariat nu som håller året ut (tror jag) om lite mer än 1 vecka åker jag och bästa vän till gran canaria! Ska bli sjukt skönt. En vecka i värmen med en av mina favoriter! 

Har sökt skola igen, till våren. Får se hur det går. Vill plugga och vill flytta. Men nu har jag hittat en anledning att stanna också. Men kommer jag in så kör jag! 



Älskade





RSS 2.0