Håkan Hellström 7/6-14

 
 
Igår kom vi hem från Göteborg. Va där med bästavän och älsklingen. I lördags spelade håkan på ullevi, det va helt magiskt. Vi var där tillsammans med över 69 000 andra människor, publik rekord. Håkan va helt fantastisk han spelade alla favorit låtar och va bara sådär bra som han alltid är. Häftigt att vart där. 
 
Har haft en super mysig helg, bott påmysigt hotell, ätit och druckit gott och umgåtts med mina bästa. Så glad att vi kan umgås alla 3. Idag händer nog inte så mycket för mig, ska försöka ta mig ut i solen och få lite färg.
Har blivit antagen tillen skola jag sökt, vilket är jätte kul, ska bestämma mig om 5 dagar så måste se om jag är antagen på någon mer skola och isåfall försöka bestämma vilken skola jag helst vingård på. 
Äntligen så känns framtiden inte så jobbig längre, nu vet jag vad jag skq göra och det är något jag verkligen tycker är kul och som intresserar mig. 
 
Lägger upp lite bilder från helgen 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0