godmorgon

sitter och äter frukost i mitt nya hem, har nämligen flyttat sen sisst jag skrev här. har blivit sambo med min kärlek. så mysigt! 
idag är jag ledig, vilket det känns som jag nästan alltid är nu för tiden.. vill jobba! men snart så börjar äntligen mitt schema :) 
annars då? livet rullar på som det ska och jag har massor med skoj att se fram mot :) snart är det sommar och då händer massor med skoj.
ska snart träffa min mor för lunch och en runda på stan sen är jag sugen på att sola. känner mig som ett lik!
 
jag och E har börjat träna nu också, hur skönt! har vart riktigt duktiga med träningen nu så nu gäller det bara att hålla motivationen uppe! 
 
puss J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0