Torsdag

den här veckan bara springer iväg. imorgon är det fredag och det känns riktigt skönt. 
jag har haft träningsvärk varje dag den här veckan, vilket känns helt underbart! I skolan har vi börjat med tyngdlyftning och styrkelyftning och det är såå kul! Idag klarade jag 35kg på frivändning med stöt och 40kg på bänkpress! det låter kanske inte så mycket, men jag är galet stolt över mig själv! Man blir så glad när man lyckas få upp skivstången! Härlig känsla! 
Mich imorgon är det på det igen fast då blir det annan träning. :)
Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska plugga lite kost till ett prov vi har om någta veckor. Älsklingen är och spelar innebandy så har lite ensamtid :)
 
ja, livet är inte så jobbigt nu.
 
Gammal bild men den får duga idag
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0