Tisdag

Godmorgon!
kom på att jag har en blogg att skriva i och tänkte ge det ett försök.
ledig idag = mysfyukost i soffan. Sen ska jag och en gammal vän ut och paddla kanot. Nostalgi! Saknat kanoten fruktansvärt mycket ibland, nu tänkte vi börja lite smått igen. Har nämligen fått en egen kanot. Min sambos pappa överraskade mig med en. Hur glad tror ni jag blev då? :) 
 
i helgen gen har det vart bröllop, min älskade syster gifte sig. det va så sjuuukt fint! Får rysningar bara av att tänka på det.
börjar längta tills det är min tur, även fast det kommer dröja länge så kan man ju alltid få drömma lite :)
 
nästa helg åker jag och mina bästa, Emil och bea, till göteborg. Där det händer massor med kul. Har alltså rätt fullt upp nu men det är ju bara roliga saker så jag klagar inte. 
 
Nu ska jag dricka upp morgon kaffet och hålla tummarna att det inte börjar regna när vi ska ut på vattnet. 
 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0