Nytt år, ny start

Nu är det 2015 och jag är såå redo!
bloggen har verkligen inte vart aktiv nu på senaste tiden. Jag tänker inte säga att den kommer bli det nu heller, men det kan vara skönt att skriva ibland. Vi får helt enkelt se hur mycket det faktiskt blir. 
Det är så mycket som händer i mitt liv just nu som jag vill dela med mig av. jag har en termin av skolan kvar sen ser faktiskt framtiden väldigt ljus ut. Jag kommer jobba med det som jag tycker är så roligt och jag har så mycket planer och idéer! 
 
som sagt, det är nytt år nu. Jag har inga direkt nyårslöften, men jag har lite mål som jag ska försöka uppnå under 2015. Kanske kan lägga ut dom här. Det här året kommer bli såå bra!
 
Nyårsafton va trevligt, det började med lite förberedelser hemma hos Carro, med mat osv, sen hem och fixa mig för att få besök av lite grabbar innan vi fortsatte till carro för middag. Sen bar det ut till Sjösa för fest och trevligheter. Jag fick min nyårspuss av mannen i mitt liv. Det blev en ganska tidig kväll vilket va skönt. Nyårsdagen va mindre kul.. Haha! 
 
Vi hörs! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0